A kosarad üres

Kosárban 0 tétel

Garancia

 

Garancia

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségét a Polgári Törvénykönyv illetve a 49/2003. (VII.30.) számú GKM rendeletben foglaltak szabályozzák.

Minden vásárláskor jótállási jegyet állítunk ki, a garancia ennek bemutatása esetén érvényesíthető. A garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra vállalunk garanciát, mely rendeltetésszerű használat esetén érvényesíthető. Kivételt képeznek a bruttó 1000 Ft alatti termékek, illetve a festékpatronok és optikai adathordozók. Kérjük, hogy kötelező garancia hatálya alá nem eső termékek estén őrizze meg a termék eredeti dobozát, leírását és kiegészítőit, mivel a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (különleges kábelek, egyedi kiegészítők, CD-k, stb.). Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni, ezért kérjük, feltétlenül őrizze meg!  Saját szervizhálózattal rendelkező gyártók esetben, a terméket garanciális ügyintézésre nem tudjuk átvenni, mivel arra a külső garancialevélen megjelölt szerviz jogosult. A termékek mellé a gyártó/beszállító által biztosított termékinformációs anyagot mellékeljük.

A 10 kilogramm alatti összsúlyú, illetve tömegközlekedési eszközön szállítható meghibásodott termék visszaszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli. A kötelező garancia hatálya alá nem eső termékek garanciális feltételei az általunk kiállított garancia levél alapján érvényesíthető.

 

 Garanciavesztés okai:

- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés.

- Nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás, vagy tuningolás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás.

- Helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás. (például: villám, túláram, áramingadozás).

- Ha a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkákat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi el.

- Üzemeltetés vagy szállítás közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

 

Nem garanciális hibák:   

- A vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék.

- Szoftverekkel összefüggő problémák, operációs rendszer, vagy meghajtóprogram telepítése, stb.

- Szakszerűtlen beszerelés, kábelezés.

- Meghajtóprogram-, szoftver-, BIOS-frissítés.

 

Amennyiben a garanciális javításra átvett termék a leírt hibát nem produkálja, szervízdíj kötelessé válik. A garanciális javítás vállalt határideje 15 naptári nap. Amennyiben ezen a határidő nem tartható, cserekészüléket biztosíthatunk, ezáltal a határidő 30 naptári napra módosul.

 

Cseregarancia: 

Hardver esetén kizárólag eredeti dobozában, hiánytalanul, minden eredeti tartozékaival együtt, sérülésmentesen visszaküldött termékre érvényes.

Szoftver esetén csak az adathordozóra biztosítunk cseregaranciát, amennyiben az nem olvasható. Ebben az esetben elegendő kizárólag az adathordozót visszajuttatni.

Title Text
Nem lépek be.